LA MEVA MANERA DE TREBALLAR

LA MEVA MANERA DE TREBALLAR

dissabte, 7 de maig del 2011

PUNTS DE LLIBRE


Una de les meves afeccions son els punts de llibre, son uns objectes que m’agraden i molt. Aquesta és una mostra del que faig, normalment els pinto per encàrrec o com a recordatori per algun esdeveniment. Un cop està totalment pintat tot el full per davant i per darrera els tallo i desprès els dono, tinc molt poca documentació dels dibuixos que he arribat a fer.
Aquesta seria una de les mostres d'un full sencer.



Aquí sota poso unes mostres de com queden els punts un cop acabats, de vegades hi escric frases adients o hi poso un detall segons la celebració.




Punts de llibre per un casament,
amb refranys catalans:

Meló i casament son coses d’encertament.

Del sembrar i del casar consell no en vulguis donar.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada