LA MEVA MANERA DE TREBALLAR

LA MEVA MANERA DE TREBALLAR

dimecres, 4 de maig del 2011

OBSEQUIS

JORDI 
Moltes vegades i a les persones que veient les coses que pinto, i que fan notar que els hi agrada. Els en regalo un. També haig de dir que tenen que ser persones estimades.
Aquest es l’últim que he regalat, per en Jordi, un amic un company que va ser el seu aniversari,  la seva humilitat i alegria ens encomana sempre.

Aquesta pintura la he titulat, “S’han acabat les vacances”, i el vaig pintar al setembre de 2010.


MONTSE
Mandala dels inicis de l’evolució, que em va costar desprendrem perquè m’agrada molt, fins que vaig tenir la persona idònia per regalar. La Montse.
Ella és cosina germana, però sobretot es l’amiga, sense tenir res a veure l’una amb l’altre, ens acceptem tal com som, sense qüestionar-nos absolutament res de les nostres diferències, respectant-nos i essent confidents, còmplices, companyes de rialles i moltissimes coses més... que sempre està quan la necessito i crec que jo també ho estic amb ella...
El seu aniversari és el 27 d’octubre, i aquell dia li vaig regalar.

Aquesta pintura, sobre tela, la vaig pintar entre abril i maig de 2010, i es potser un dels últims mandalas que vaig pintar.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada